GT Pro Series
Verander de Wii-afstandsbediening in een volledig functionerend stuur en leer met meer dan 80 verschillende Japanse wagens te rijden. Pas je favoriete wagens aan je eigen wensen aan en race ermee over tien uitdagende parkoersen. Met vijf verschillende spelstanden, inclusief de spannende driftstand, verzamelt GT Pro Series alle mogelijke sensaties in een toegankelijk pakketje.