Stel je voor. Je bent weken bezig om het perfecte feestje te organiseren en nodigt je leukste vrienden uit voor een avondje uitgelaten plezier. Maar om half acht 's avonds zakt de boel in en beginnen je vrienden zich in de richting van de deur te bewegen. Als je het feest niet snel nieuw leven inblaast, zal het de geschiedenis ingaan als het slechtste feest ooit. De oplossing? Schuif Just Dance 4 in je Wii-systeem en zie hoe de stemming binnen de kortste keren omslaat!
Met zo'n 40 nieuwe nummers, zullen je gasten van geen ophouden weten. Dans op Jailhouse Rock, kom in beweging op de maat van The Final Countdown en zet je beste beentje voor tijdens (I've Had) The Time of My Life. En door nieuwe nummers aan te schaffen via de Nintendo Wi-Fi Connection Pay & Play, zal het feest tot in de kleine uurtjes voortduren!
Ontdek wie werkelijk de beste danser is in de nieuwe Battle Mode, waarin je de energie van je tegenstander tot nul moet zien te reduceren door beter te dansen. Neem het tegen elkaar op in vijf speciale mixen, elk met een unieke choreografie. Rick Astley brengt het feest op gang in Moves Like Jagger vs. Never Gonna Give You Up, terwijl Tribal Dance vs. Rock Lobster elke wedstrijd voorziet van kitscherig tintje.
Begin de ochtend na het feest met een intensieve work-out, in de uitgebreide spelstand Just Sweat. Stel een persoonlijk programma samen met gloednieuwe trainingssessies en een echte calorieënmeter, en ontdek hoe leuk het is om in conditie te blijven.