Heb je een vaste hand en stalen zenuwen? Dan kun je Kororinpa aan! Kororinpa is door Hudson Soft speciaal voor de Wii ontwikkeld en is een spel dat bomvol zit met puzzelactie. De bedoeling van het spel is om hoog in de lucht een bal zorgvuldig door een driedimensionale, zwevende doolhof te leiden. Daarbij dien je juwelen te verzamelen, zodat je de uitgang aan het einde kunt openen.
Je bepaalt de hoek van het speelveld door simpelweg de bewegingsgevoelige Wii-afstandsbediening een bepaalde kant op te kantelen; zo leid je de bal om obstakels heen, langs levensgevaarlijke randen, door tunnels en over bruggen, om uiteindelijk je doel te bereiken.
Heb jij het in je om dit spel uit te rollen of duwt Kororinpa je over het randje?