Marvel Super Hero Squad
Al je favoriete superhelden van Marvel komen compleet met alle webben, hamers en superkrachten naar de Wii. Marvel Super Hero Squad is gebaseerd op de gelijknamige tekenfilmserie en laat je de speciale vermogens gebruiken van Wolverine, Hulk, Thor, Iron Man, Dr. Doom, Thing, Captain America en vele andere krachtpatsers.
In de spannende Adventure-stand van Marvel Super Hero Squad kun je samen met een vriend strijden tegen slechterik Dr. Doom en zijn Lethal Legion, maar er is ook een Battle-stand waarin vier spelers tegelijk elkaar met superkrachten te lijf kunnen gaan. In de Adventure-stand wordt Super Hero City met de ondergang bedreigd - en je kunt wel raden wie het tij moet keren. Speel in je eentje of werk samen met een vriend, en kies uit superhelden als Wolverine, Hulk, Thor, Iron Man, Silver Surfer en Falcon. Bestrijd de krachten van de duisternis in zes gigantische, spectaculaire campagnes. Vergeet onderweg niet de Infinity Fractals mee te pikken, want die leveren speciale krachten op die je goed zult kunnen gebruiken.
Je hoeft in dit spel niet alleen maar de goedzak te spelen, want de Battle-stand geeft je alle ruimte je donkere kanten de vrije loop te laten. Er zijn meer dan 20 Marvel-personages om mee aan de slag te gaan, waaronder zowel superhelden als superschurken. Gebruik de speciale krachten van elk personage in je voordeel, en vergeet ook niet de mogelijkheid je eigen combo's te creëren te benutten. En alsof de gevechten nog niet bruut genoeg zijn, zullen de dynamische omgevingen ook hun invloed op de strijd laten gelden.
Of je nu strijd voor het goed of voor het kwaad, in Marvel Super Hero Squad kun je knokken tot je erbij neervalt!