MySims Kingdom
Koning Roland is een koning in nood, en hij kan jouw hulp goed gebruiken. Het leven in het koninkrijk loopt de laatste tijd namelijk niet zo lekker, het lijkt wel of het hele land in de problemen zit! De MySims-franchise keert terug naar de Wii met MySims Kingdom – een nieuw, verhaalgedreven avontuur dat je kwaliteiten als ontwerper op de proef stelt tijdens een reis met eindeloze mogelijkheden.
Je avontuur begint in de hoofdstad, waar Koning Roland op zoek is naar iemand met de kennis om de instortende gebouwen van zijn rijk te repareren. Dit is het moment om te bewijzen wat je waard bent! Maak kennis met een hele reeks nieuwe MySims-personages, verken uitgestrekte sprookjeslanden en maak de prachtigste gebouwen om je missies te voltooien. Het spel draait niet alleen om de wederopbouw van het koninkrijk, er is ook een groot aantal pittige puzzels in het verhaallijn verwerkt, waardoor het nog meer voldoening geeft in het avontuur te vorderen.
Je taken lopen uiteen van het verzorgen van varkens tot het bouwen van een nieuwe woning voor een boswachter en het graven naar schatten. Natuurlijk kun je de bewegingsgevoelige Wii-afstandsbediening gebruiken om dit soort klussen op allerlei intuïtieve manieren te klaren. Het mooie van MySims Kingdom is dat alles geheel aanpasbaar is, van je kleding tot de wereld om je heen – waardoor je echt het land van je dromen kunt bouwen!