SSX Blur
SSX Blur heeft alles wat de SSX-serie zo geliefd maakt - enorme sprongen, gigantische snelheden en te gekke trucs - en presenteert het op een compleet nieuwe manier die speciaal voor de Wii ontwikkeld is. De besturing met de Wii-afstandsbediening en de Nunchuk geeft je volledige controle over je snowboarder of skiër, zowel op de grond als in de lucht, door elke beweging die je maakt te vertalen in superspannende acrobatische stunts.
Gebruik de Nunchuk om je personage te besturen; kantel 'm om je een weg te carven door de poedersneeuw en maak er een korte beweging naar boven mee om een sprong te maken. Draai de Wii-afstandsbediening allerlei kanten op om de meest krankzinnige trucs uit te voeren. Ontketen daarnaast de spectaculaire Uber Tricks op een nieuwe manier die veel bevredigender is dan het drukken op knoppen; zwaai simpelweg met de controllers om vormen in de lucht te 'schilderen'!