Scarface: The World Is Yours
De legendarische antiheld Tony Montana staat op het punt om een glorieuze entree te maken op de Wii in Scarface: The World Is Yours. Scarface is een actierijk spel met een echte Hollywood-uitstraling en een besturingssysteem dat de mogelijkheden van de Wii-afstandsbediening en Nunchuk ten volle benut. Het spel begint met de schotenwisseling waar de film mee eindigt. Er is echter één essentieel verschil: Tony overleeft de kogelregen en is er op gebrand om zijn gram te halen. Het is jouw taak om zijn volledige imperium opnieuw op te bouwen en wraak te nemen op de schurken die hem erbij hebben gelapt. Als Tony eenmaal iets van plan is, kan niemand hem meer tegenhouden.
Mik zorgvuldig met de Wii-afstandsbediening en haal vervolgens de trekker over. Gebruik de richtingsstick op de Nunchuk om jezelf te voet, in een auto of een speedboot voort te bewegen. Het besturingssysteem maakt de gameplay nog toegankelijker en dit zorgt voor een enorm meeslepende ervaring. Originele stemacteurs en een swingende soundtrack vol jaren '80-muziek brengen het tijdperk van Tony Montana volledig tot leven. Scarface zou ook Scarface niet zijn als je je vijanden niet in die typische Tony-stijl kon uitschelden. Het regent dan ook beledigingen terwijl Tony zijn tegenstanders intimideert, bedreigt en uitnodigt om 'hello' te zeggen tegen zijn 'little friend'. Dit is jouw ultieme kans om te ervaren hoe het is om aan de absolute top te leven in de levensgevaarlijke en duizelingwekkende wereld van Tony Montana.