Star Wars: The Force Unleashed
Hanteer je Wii-afstandsbediening als lichtzwaard en gooi je opponenten opzij met behulp van The Force in Star Wars: The Force Unleashed voor de Wii. Dit spel onthult nieuwe geheimen over het Star Wars-universum en werpt je in de strijd met iedereen die op je pad komt, terwijl je de bevelen opvolgt van je baas, niemand minder dan Darth Vader.
Als Lord Vaders geheime leerling moet je een eenmansmissie ondernemen om Jedi-ridders in het ganse universum op te sporen en kennis te laten maken met de ware kracht van de Dark Side. Ondertussen verfijn je je Force-vaardigheden en zet je deze mysterieuze kracht op spectaculaire wijze in.
Je moet vier vernietigende Force-krachten leren. Allemaal gebruik je ze door intuïtieve bewegingen te maken met de Wii-afstandsbediening en Nunchuk. Met Force Push kun je vijanden door muren slaan, met Force Grip laat je vijanden midden in de lucht hangen voordat je ze nonchalant ergens neergooit. Het repertoire is compleet met Force Repulse en Force Lightning, die het beide mogelijkheid maken om voorwerpen te vernielen. Of ze nou groot zijn of klein.
Naast je Force-krachten ga je gevechten aan met het meest essentiële intergalactische wapentuig ooit ontwikkeld: het lichtzwaard. Je valt hiermee aan door met de Wii-afstandsbediening te zwaaien, wat je dichter bij het Star Wars-universum brengt dan ooit tevoren. Door speciale aanvallen en combo's te leren, ben je er spoedig klaar voor om te strijden met Jedi's uit alle uithoeken van het heelal.
Naast een actierijk avontuur voor één speler bevat Star Wars: The Force Unleashed voor de Wii een exclusieve duelstand waarin je het kunt opnemen tegen een vriend in spannende gevechten. Kies simpelweg je favoriete Star Wars-personage en laat je rivaal zien dat er niet met je valt te sollen. Dus draag een steentje bij aan het epische Star Wars-verhaal en ervaar een avontuur in een sterrenstelsel ver, ver weg!