Welkom bij FISHIE FISHIE, een spel dat je met één knop kunt spelen!
Diverse lessen leren je niet alleen hoe je jouw vis moet besturen, maar leggen ook de verschillende spelstanden uit. Je kunt FISHIE FISHIE in je eentje spelen of met maximaal vier mensen op hetzelfde scherm. Wat je ook doet, alles is geoorloofd om te winnen!