Er zit een konijntje vast in de Wii-afstandsbediening! Kom met hem spelen!
Probeer eerst contact met hem te krijgen door de Wii-afstandsbediening te bewegen, of op de knoppen te drukken en te kijken of hij dat leuk vindt.
Als je het gekke gastje hebt leren kennen, is het tijd om zijn uiterlijk aan te passen in het lab. Vervorm zijn hoofd en versier hem met accessoires in modekleuren zoals een hoed, of laat hem er helemaal anders uitzien door hem te beschilderen!
Als je je konijntje helemaal uniek hebt gemaakt, kun je een foto van hem nemen om in een Wii-brief aan je vrienden te sturen!