Urbanix
Welkom bij Urbanix, een spel gebaseerd op klassieke computergames! Kruip achter het stuur van Urbanix, een piepkleine tractor die een stad moet bouwen op een leeg veld. Ontwijk vijanden en vang en verjaag indringers die je spel willen verpesten. Speel op de aarde, op de Noordpool of op de maan: alle locaties hebben hun eigen gameplay waardoor je telkens je strategieën moet aanpassen. Ga nauwkeurig en snel te werk, verzamel bonussen en win!