Vanaf vandaag kun je op de officiële Wii Fit-website een serie interviews zien met gezondheids- en fitnessexperts. Dr. Klaus Pfeifer en Dr. Alfred Rütten, van het Institute of Sports Science and Sport van de universiteit in Erlangen-Nuremberg in Duitsland, zullen de positieve effecten van een goede houding en het belang van regelmatige oefening bespreken.
Om de video’s te bekijken, selecteer één van de drie categorieën aan de linkerkant van de officiële website (Test je conditie, Train jezelf of Bekijk je vorderingen), beweeg daarna de muis over het interactieve Wii Balance Board en selecteer 'Interviews en achtergronden' in het menu.