Doe je ski's onder en geniet van het leven in een winterwonderland met Family Ski. De heuvels en bergen van Happy Ski Resort vormen de perfecte plek om rond te hangen, te ontspannen en van het uitzicht te genieten of om te strijden in een scala aan leuke uitdagingen.
In Family Ski gebruik je de Wii-afstandsbediening en Nunchuk als je skistokken, waarmee je de berg afraast of een pleziertochtje maakt over de minder drukke paden van het vakantieoord. Wie over een Wii Balance Board beschikt, kan deze gebruiken om de ski-ervaring nog beter te maken. In dat geval beweeg je je lichaam om van de ene naar de andere kant te gaan, terwijl je van de helling glijdt. Of je nu meedoet aan een intense race of een plezierig skitochtje maakt, met het Wii Balance Board onder je voeten voel je de spanning van het skiën.
Bezoek de officiële website van het spel voor meer informatie over Family Ski, inclusief details over de meerspelerfuncties en aanpassingsmogelijkheden.