Gebruik je creativiteit en kijk of je een pittige puzzel kunt bedenken die bij het wedstrijdthema van deze maand past: "Fairytales" (sprookjes). Denk aan verhalen uit je jeugd over prinsessen, heksen, magie en helden. Haal inspiratie uit wat voor sprookje dan ook en realiseer je puzzelidee alsof het magie is. De wedstrijd loopt van 1 tot en met 21 januari, dus begin maar alvast met nadenken!