Fouten bij het spelen van Game Boy- of Game Boy Color-spellen
"Op basis van technische verschillen, kunnen bij sommige oudere Game Boy-spelcassettes problemen ontstaan met de ontvangst van beeld en geluid. Game Boy Color-spellen kunnen door de eigenschappen van het scherm van de Game Boy Advance SP donkerder lijken." - Indien mogelijk, verifieer dan of de Game Boy Advance SP het perfect doet met andere spellen en of het betreffende spel het wel goed doet op een ander compatibel Game Boy-model.
Als je dit niet kunt controleren, dien je de Game Boy Advance SP en het spel op te sturen, zodat ze gerepareerd of vervangen kunnen worden. Kijk op de contactpagina voor de juiste contactgegevens.