KOKORO CLOVER Season 1
KOKORO CLOVER Season 1 is part of a 2D platform series based on the theme of "a Japanese Sunday morning anime". Transformations, cards, dancing, and robots! Enjoy the exciting and wonder-filled world!
One day, "Treffy the Spirit User" suddenly gains possession of the "KOKORO CLOVER" and must go on a great adventure with friends in order to find out a great secret!
Silly rivals and formidable enemies abound in the fight for the "Kokoro Clover". Season 1 contains 12 episodes!
Enjoy that Sunday morning feeling in Story Mode, or unlock more actions and characters with coins collected in the more stage-based Adventure Mode. Collect unique characters, cards, and fill your monster books!
And you're not just limited to Treffy's transformation: you can also control a "tough rival" and a "very red robot"!