Mirrored Souls
In this 2D “single-player-coop” puzzle-platformer, players have to reunite Ravi and Daru, two celestial beings separated in a mirrored world.
Control both characters at the same time in a mirrored screen while jumping and pushing your way through a bevy of beautifully illustrated scenarios to solve challenging, mind-bending Braid-like puzzles.
Discover a variety of pretty locations that brings up the duality of both characters while developing your cognitive skills and spatial vision as you cross portals to bring them together in a thoughtful, sensitive story-driven experience.
Control both characters at the same time and challenge your coordination, perception and problem-solving skills.
Explore the possibilities of a unique mirrored mechanic to the maximum to get through each carefully crafted level.