A Tale of Paper: Refolded
A Tale of Paper: Refolded is a puzzle-platformer that tells the story of Line, a magical character made of paper who can use origami to change its shape. Transform into a frog, a rocket, a bird and more as Line embarks on an emotional journey to fulfill the dream of its creator.
Can a dream transcend its owner? Follow the beautiful tale of Line, an endearing character formed from paper, in an atmospheric adventure where challenges and danger are waiting every step of the way.
Experience the story of Line and then embark on three prequel chapters, featuring a different paper protagonist with its own origami shapeshifting abilities and tale to tell.