ASTLIBRA Gaiden: The Cave of Phantom Mist
Take control of the baker's reclusive daughter to challenge randomly generated dungeons in a roguelike-style gameplay loop.
The shut-in girl could only gaze with longing toward the work done by the town's heroic Guild.
But when the Guild members go missing one day, she has no choice but to throw herself into conflict, chasing after their tracks in order to save her ill little sister.