Battle Frenzy Collection
Enter the dungeon, defeat enemies and mine for gold in Mine & Slash! Embark on an epic RPG quest, as you dig and explore your way through a roguelite 3D world filled with magic and adventure. Take on mini-quests, fight off feverish enemies, and survive the rush of adrenaline as you smash through obstacles and obstacles. As a miner, you have the unique opportunity to collect gold and valuable resources as you dig deeper and deeper into the dungeon. But be warned, the deeper you go, the harder the challenges become, and the more powerful the enemies you will face.
Tiny Gladiators is a terrifically fun fighting game with a white-hot RPG core! Crush your rivals in 1-on-1 combat, then set out on your road to revenge, building up your magical arsenal as you seek your father’s killer. Now charge back into the fighting arena, armed with fearsome powers, to strike your rivals down! The more fights you win, the more weapons you can afford, and the further you can venture into the fantastic world of Tiny Gladiators. Grow your powers and skills, and watch your Tiny Gladiators rise into legends!