Escape Lala - Retro Point and Click Adventure
You wake up inside a magical cave, full of mysteries. You remember nothing, but you know one thing for sure, you need to escape! Escape Lala. Escape Lala is a point-and-click adventure game / Escape room with a nostalgic feel. Escape Lala is not the regular Escape the Room game, it is full of charming handcrafted pixel-art graphics and animations. And it contains puzzles with magical twists that take inspiration from classic point-and-click adventure games. "Every now and then comes some title that reminds us of the times of LucasArts and Sierra .. Escape Lala made us relive that magic" - Paolo Paglianti (Tgcom24 - Mastergame) Struggling with a puzzle? Look for the gold coins scattered around the cave and use them to reveal hints! Try to find them all and use them sparingly to get a better score at the end of the game. - Discover the secrets of Lala - Collect items and use them to Escape Lala - Lovely pixel-art graphics inspired by the classic point-and-click adventure games from the 90’s Miss the good old point-and-click adventure games? Then you'll definitely love Escape Lala!