Freddi Fish 5: The Case of the Creature of Coral Cove
Join Freddi Fish and her best friend, Luther, for the grand opening of beautiful Coral Cove Park - But wait! A mysterious sea creature has been seen lurking inside. If the park is to open on time you have to help Freddi and Luther find the clues, solve the puzzles and get to the bottom of this watery predicament.