Girl Like A Dreaming - Flowering Sacrifice -
In addition to advantageous effects such as fainting and burns, there is also a state called "lunatic status", where an additional barrage is released in response to a barrage that is going out of control and is being conquered, and an even higher state.
Here, you can use the points you collect during investigations to power up your character and obtain useful items. There are backup items that can restore the state you were in when you acquired it even if the game is over, and "high-stakes" items that can fully recover even if you are in a pinch.