Jump, Dodge, Die, Repeat
Embark on a perilous journey with Isani, a snake born from blood and bound by duty, in "Jump, Dodge, Die, Repeat." This intense side-scrolling adventure will test your reflexes as Isani navigates a series of deadly obstacles to fulfill his master’s wish.
Guide Isani through a world of deadly obstacles and make crucial decisions to fulfill his master’s wish. Will you ensure his survival and uncover both endings? The challenge awaits!