Like Dreamer
A cute pop art-style shoot 'em up game from Outside, the makers of Cosmo Dreamer. In this game centered around a popular danmaku social network, you'll dodge bullet barrages in an array of virtual settings, earning Likes and Followers for your mad gameplay skills.
Do not fret! While shoot 'em ups look tricky, there's really not all that much to it. This game is structured for a wide range of gameplay, from absolute beginner to seasoned expert.
・Select from among 3 danmaku girls, and customize your Shots, Bombs, and more to your liking.
・The "Mental Gauge" offense and defense system frees you from the worry of getting hit by a bullet or two.
・Shield activated when Mental Level increases, allowing the player to get hit without sustaining damage.