Live Action-BIT THEATER "ROUTE YONROKU"
Suzunone Miu and Rinto will perform a live show in "Live Action-BIT THEATER"! Topping off the live show with energetic voices and sounds assigned to the buttons will make the live show even more fun!
There are 10 types of voices, 2 types of loop sounds and 2 types of one-shot sounds available for topping. Enjoy a free live show without set timing or musical scores!!
If you meet the conditions, you may unlock newly arranged solo versions of Miu and Rinto!
After enjoying the live performance, enjoy the mini-game "SHORT SHORTs"! Mini-games that start and end quickly, such as "SWEETS FACTORY" where Miu stuffs her stomach with her favorite sweets, and "FASTEST LAP" where you measure the lap time of the race in which Rinto participates, are included. Try it repeatedly to complete all 5 mini-games.