Nurse Call 恋のナースコール
"恋のナースコール Nurse Call" is a visual novel game where the protagonist, Masatoshi, who is hospitalized after a traffic accident, falls in love while being cared for by two beautiful nurses.
The protagonist, Masatoshi Fujii, was rushed to a certain hospital due to an unfortunate accident.
However, Masatoshi is not the only one who has started to crave something beyond a professional relationship.
As they go through nursing and rehabilitation together, what will become of Masatoshi's relationship with these women?
Shee is clumsy and, when flustered, sometimes takes unexpected actions at the spur of the moment.
She is dedicated and has a great reputation among the patients. She is fond of her junior, Aki.
He was traveling to various hospitals for work but ended up being hospitalized himself after being injured in an accident.