Ski Resort Driver
Explore the ski resort area but beware the treacherous and slippery snow and ice covered roads! Can you survive the conditions to pass all 75 missions in one piece?
There's something here for everyone, as the game features 15 amazing cars with a winter theme, including snow plow tractors and trucks, road gritter truck, short and long tour busses, family cars, tow short and long caravans, 4x4 pickup trucks and even a snowmobile bike!