The Legend of Dark Witch Episode 2
The Legend of Dark Witch 2 retains its simple controls and enough challenges to satisfy the completist.
Players have 8 stages to choose from and must use SHOTs to make their way through a variety of obstacles to reach the boss enemy. Within each stage there are hidden "Pura Syega" which are helpful to power up player characters.