“High Summer Formal” is a new special costume for Ryza.
It commemorates the fact that “Atelier Ryza: Ever Darkness & the Secret Hideout” and “Atelier Ryza 2: Lost Legends & the Secret Fairy” have exceeded one million units sold worldwide.
Costumes can be changed by selecting "Changing Room" from the diary found on the desk in Ryza's atelier.