A Little to the Left: Seeing Stars
A Little to the Left: Seeing Stars is all about multiple solutions. Collect up to 100 stars as you discover the logic behind a multitude of ways you could tidy up the house. Fold, flap, crush, join, stick, bounce, stack, strum and lovingly smash your way through a huge variety of new interactive items. Enjoy a total of 38 new levels that are layered with both easy-to-find solutions, as well as more challenging puzzles. There are also some extra cute visitors who will make an appearance as well.