A Little to the Left
Sort, stack, and organize household objects into just the right spot in A Little to the Left, a tidy puzzle game with a mischievous cat who likes to shake things up!
Which way should the clock hands point? How to arrange the eggs? Who put so many stickers on this fruit?!? Come enjoy a calming world with an observational puzzle game with surprises around every corner. With charming illustrations and surprising scenarios, A Little to the Left is satisfying and curious with 75+ delightful puzzles to discover. Keep your eye out for a mischievous cat who has an inclination for chaos!
And now introducing to you... The Daily Tidy Delivery! With the Daily Tidy, you’ll get a puzzle delivered EVERY DAY with a variation on one of our favourite puzzles that’s unique to you. You’ll earn fun badges for playing too! If only tidying in real life was this rewarding.