Note: The accessories can be changed in the "Changing Room" at the desk in the atelier.
A set of special glasses for Sophie, Plachta, Ramizel, Alette, Olias, and Diebold to celebrate the 25th anniversary of Atelier series.
Note: The accessories can be changed in the "Changing Room" at the desk in the atelier.