Buffalo Costume
Dress up as the most beauteous bovine of all with the Buffalo Costume for STORY OF SEASONS: Pioneers of Olive Town. In order to tame the buffalo, sometimes one must BE the buffalo!
To equip these items in-game, examine the wardrobe in your house or the fitting room in the salon.