Bug & Seek: Weevils Expansion
The Bug & Seek: Weevils Expansion includes 20 new weevils to discover and catch + a new mastery category to level up! Once downloaded, these critters show up as unknown bugs in your codex, and like the other 180+ bugs in the base game, each weevil comes with its own unique tagline and codex description based on its real life characteristics and behavior. Grab your 8-bit bug net, and go catch those boots and snoots!