Castle Morihisa: New Class - Miko
The symbol of holiness blessed by the moon—the devout girl finally decides to pick up her bow and arrows and venture into Morihisa Castle alone. Will the holy maiden unveil the secrets of Morihisa Castle?
The new DLC contains 67 unique class cards and 28 powerful class talents. With the help of the moon, Miko can unleash her true power in both the full moon and dark moon phases, bringing new battle styles and strategies to the game!"