Character Pack #1
The Pathfinder is an expert at finding his way around the land of Talisman. Using these skills, he hopes to reach the Crown of Command before any other adventurers. Whether travelling through dangerous crags, dark forests or deadly chasms, the Pathfinder will never set a foot wrong!
The Woodsman originally appeared in the 2nd Edition of Talisman over 30 years ago. Now, he’s been revised and updated, making his triumphant return to challenge for the Crown of Command. Naturally gifted with axes and at home in the woods, the Woodsman is ready to make his claim for the crown.