Talisman: Digital Edition
Welcome to the world of Talisman. A land filled with perilous Quests, Enemies and challenges. But with it brings an adventure you’ll never forget. The officially licensed digital adaptation of the classic fantasy adventure board game.
Adventure around the Talisman board, encountering deadly monsters, mysterious strangers and magical items. Battle up to 5 friends locally or online, with a hot-seat mode if you want to pass and play. Level up and increase your skills as you make your way to the center of the board.
Choose from a roster of characters who each have unique strengths, weaknesses and special abilities. Select your adventurer carefully as their skills could be the key to you getting your hands on the Crown of Command, a magical artifact that holds the power to destroy all rivals and make the bearer the true ruler of the kingdom.
Also included in the Nintendo Switch edition of Talisman are three expansions, the City, The Sacred Pool and The Frostmarch. Explore a new region in The City, choose your fate in The Sacred Pool and battle the Ice Queen in The Frostmarch! Each of these expansions can be enabled or disabled individually, depending on how you want to play.
Your adventure to the Crown of Command won’t be an easy one. You’ll need courage, patience and some good dice rolls to survive the dangers you will face.