Character Pack #2
Resurrected and revamped for the latest edition, the Martial Artist was first seen in the original Dungeon expansion back in 1987. Deliver crippling blows to your opponents when you fight with your fists, as you take on the challenge for the Crown of Command.
The Samurai enters the battle! A combat expert, she is able to enhance her attacks to destroy her enemies. The noble samurai is also able to assist other players in battle… for a fee! Draw your sword and aim for the Crown of Command with the Samurai character.
A seasoned traveller, the Saracen can travel through deserts with ease. Using his years of experience leading followers through dangerous lands, he can recruit them from other players. Followers are also naturally drawn towards the Saracen, so you can grab them before defeating monsters!