Character Pack #6
Add the Illusionist, Gambler and Jester to your Talisman: Digital Edition character roster with this pack.
The Illusionist is a master of confusion and can fool opponents into attacking a decoy instead of attacking her! She can also appear to be any alignment she wishes when confronted by Strangers or Events which deal with alignment.
The risky Gambler plays the odds and tempts fate with all he meets. Gamble your fate against other adventurers, and twist your fate to your own ends. Wager with your victories to increase your wealth, as you aim for the greatest prize of all, the Crown of Command!