Character Pack #7
Add the Ranger, Swordsman and Witch Hunter to your Talisman: Digital Edition character roster with this pack.
A skilled hunter and tracker, the sure-footed Ranger has spent years in the wilds hunting dangerous monsters and foes. He is now setting his sights on the most dangerous prize of all… the Crown of Command!
Unsheathe your blade and battle across the land of Talisman! Years of training have made the Swordsman an expert of the blade, and now he looks to put those skills to use in the race towards the Crown of Command.