Character Pack #8
Add the Satyr, Pilgrim and Vampire to your Talisman: Digital Edition character roster with this pack.
The Satyr is ready to get the party started, even if nobody else is! Race your way to the Crown of Command, using every trick and shortcut you can think of.
Dedicated to his cause, the Pilgrim sets out for the Crown of Command with faith as his sword and belief as his shield. Nothing will stop his righteous charge!
Cast out of the Vampire’s Tower for his crimes, the Vampire is ready to begin his bloody reign over the land of Talisman. Only one thing can help him achieve his goals… the Crown of Command!