Classic II: Dominique's Curse
Classic II: Dominique's Curse brings retro-gameplay action to Bloodstained: Ritual of the Night! Defeated by Miriam, Dominique has been cast into Limbo, a realm that does not gladly endure those who have misused demonic powers. Lost and filled with rage, Dominique must fight and survive in this new world. If she can steal Bael’s power, she will return to the land of the living and fulfill her revenge…but only if she can do so before her curse destroys her.
Expanding on the gameplay of the original Classic Mode, Dominique’s Curse features a larger map than its predecessor, an all-new canon Bloodstained storyline and brand-new gameplay!
Beware the Dead moon! Enemies become stronger when darkness falls and friendly demons quickly become deadly enemies.