DRAGON BALL Z: KAKAROT + A NEW POWER AWAKENS SET - Goku's Next Journey
A story beyond DRAGON BALL Z: KAKAROT's main story...experience the final episode of the DRAGON BALL Z anime!
10 years have passed since the epic battle with Majin Buu. Goku is about to participate in the World Tournament for the first time in a while when a mysterious boy named Uub appears before him. He is the reincarnation of Majin Buu and an opponent Goku has been looking forward to!
Uub, who still doesn't know how to use his Ki or how to fly, grows up during the fight and begins to compete with Goku on equal footing. How will the match between Goku and Uub turn out?