Dark Deity Suns Out, Swords Out
In this beach-based expansion to the original game, enjoy the sandy new character portraits, usable during a playthrough of the base game as well as the additional DLC content.
Enjoy 7 additional levels, each telling a story from the time both before and after the events of Dark Deity. Get a deeper look into characters from the main game that you always wanted to know more about, including playable chapters with Empyrean, Varic, Alastair, and Sterling.