Take on two new levels and a boss as you dodge new traps and enemies.
Try not to fall as you wind your way along the sheer cliffs of the island’s coast. Explore floating shrines, infiltrate the lair of an outlawed secret society and learn the tells of a new boss. This is new mid game content for people looking for alternatives to the Stilt Village, Clock Tower and Time Keeper areas and their parallels.