THE WORLD CAN WAIT! YOU HAVE SIDE-QUESTS TO COMPLETE!
Unlock preposterous costumes, magic-infused rings, loud resource-gathering machinery and monster farms. All you need to do is help four weird strangers.
Piece together the shattered memory of the famous Geologist and unravel his past!