Doom & Destiny Worlds - Survival of the Nerdiest
Survival of the Nerdiest, the first premium DLC for Doom & Destiny Worlds, is a brand new game mode for the original game that introduces new game mechanics for a completely new gaming experience!
Start a NEW GAME and face hunger, thirst, sleep, hot and cold weather. You need to gather food and water if you don't want to become food yourself for the many creatures that dwells on the worlds of Halargian!