Easy Red 2: Ardennes 1940 & 1944
Witness the early chaos of World War II as you embark on the French Invasion in 1940, centered around the strategic Stonne area. Can you rewrite the fate of this pivotal battle?
Shift gears to the late stages of the war in the Ardennes campaign, set in the unforgiving terrain of Bulge. Forge your path through the icy battlegrounds in a bid for victory.