Make new adventures in the land of Talisman with these 3 exciting expansions.
One of the biggest expansions for Talisman, The Dragon adds new mechanics focused around 3 returning draconic lords. These 3 mighty dragons fight to become the Dragon King, and are happy to tear the world apart in order to do so! This expansion also features new endings, a new overlay for the board and 6 new characters.
Adventurers beware, the werewolf is on the prowl in The Blood Moon expansion. This new NPC stalks the board, attacking unwary adventurers and turning them into more werewolves. Also introduced in this expansion is the day/night cycle. Enemies will be stronger once night falls, so be alert!